En ny PocketMedia®-produkt producerad för MAZ

  • 0
  • 07/18/2014

The Marketers Association of Zimbabwe (MAZ) har fått en helt ny PocketMedia®-produkt med ett hjul på omslaget och en popup-inlaga. Den nya typen av folder har tagits fram för att marknadsföra konceptet Superbrand.

Superbrand of the Year är ett internationellt koncept som anammades av MAZ 2010, för fira och belöna de bäst presterande varumärkena och företagen. Tre Superbrand evenemang kommer att äga rum under 2014 och varje event kommer att få en ny kreativ PocketMedia®-produkt som stödjer och främjar MAZ:s kommunikationsmål.

Den nya produkten har tagits fram av Nhume Marketing Communications – distributör av Z-CARD® i Africa, Mellanöstern, Indien och Turkiet, och officiell trycklevereantör för MAZ Superbrand Awards.

– Den här typen av PocketMedia®-produkt har aldrig tillverkas förut. På så sätt representerar den idéerna kring att vara ett Superbrand, från innovation och excellens till prestige och dominans, säger Tatenda Muregi, ansvarig för varumärkes- och produktutveckling hos Nhume Marketing Communications.

– Målgruppen består av brand managers och marknadschefer och den här trycksaken inspirerar liksom deras kreativa marknadsföringsidéer och kampanjer kan göra, tillägger han.

Hjulet på framsidan fångar målgruppens uppmärksamhet genom att ställa frågan “Har du det som krävs för att bli ett Superbrand”? Mottagaren kan snurra hjulet för att få information om de sex mål som krävs om de vill nominera sig till Superbrand. När de öppnar foldern finns ytterligare viktig information om Superbrand of the Year på popup-inlagan.

MAZ uppskattade det nya formatet eftersom det gav möjlighet att inkludera en stor mängd information till föreningens medlemmar, i ett intressant och lättläst format.

Brenda Nyamutswa, Superbrand Partner på MAZ säger, “Nhume har levererat igen. Vi är exhalterade över att distribuera en så innovativ produkt till våra medlemmar.”

Kontakta vårt säljteam idag för mer information om alla produkter. Hör av dig